Sant Cugat - Coll de la Mala Dona - Santa Creu d'Olorda - Tibidabo 2016-07-17

-4 ft
July 17, 2016
July 2016

near Sant Cugat del Vallès, Catalunya (España)

Sortida amb el grup B de la secció de carretera de l'Unió Ciclista Sant Cugat.

Ruta molt rodadora excepte els últims 15km, on hem pujat a Vallvidrera per Santa Creu d'Olorda i d'allà hem seguit pujant cap al Tibidabo a fi de baixar per la carretera de l'Arrabassada.

La ruta ha estat la següent: Sant Cugat - Mirasol - Rubí - Castellbisbal - Molins de Rei - Polígon Industrial El Plà - Sant Feliu de Llobregat - Sant Vicenç dels Horts - Sant Boi de Llobregat - Viladecans - Gavà - Castelldefels - Garraf -Coll de la Mala Dona - Garraf - Castelldefels - Gavà - Viladecans - Sant Boi de Llobregat - Sant Vicenç dels Horts - Sant Feliu de Llobregat - Polígon Industrial el Plà - Molins de Rei - Sant Bartomeu de la Quadra - Coll de Santa Creu d'Olorda - Coll de Can Pascual - Coll de Can Cuiàs - Vallvidrera - Coll del Tibidabo - Carretera de l'Arrabassada - Sant Cugat.

Les dades són: 101,10km, amb un desnivell positiu acumulat de 1301m i un índex IBP de 92