Sant Celoni- Turó de l'Home (Refugi) -Sant Celoni

Photo ofSant Celoni- Turó de l'Home (Refugi) -Sant Celoni Photo ofSant Celoni- Turó de l'Home (Refugi) -Sant Celoni Photo ofSant Celoni- Turó de l'Home (Refugi) -Sant Celoni

July 22, 2018
July 2018

•   4.9 3 Reviews

near Sant Celoni, Catalunya (España)

Pujada clàssica al Turó de l'home des de Sant Celoni per Mosqueroles i la tornada per Santa Fe per veure les Sequoies.

No te cap dificultat tècnica llevat de les rampes del 11,12,13,14 per cent que hi ha en els darrers 5Km d'ascensió.
Nosaltres hem pujat fins al cim a peu, la carretera només puja fins les antenes.

També cal anar amb compte en el descens ja que l'asfalt dels 5Km finals per arribar al cim és en la majoria del tram de molt mala qualitat i amb força forats.

A falta de 2km per arribar al cim hi ha el pàrquing dels cotxes.

La tornada per Santa fe te un patit tram d'ascens i un cop arribat hi ha un bar per si volem avituallar. No ha estat el nostre cas, em fet l'ascensió amb boira i en algun moment amb pluja.

Apa, que vagi be.

PictographTree Altitude 3,914 ft

PictographProvisioning Altitude 716 ft

• Xavijg Dec 2, 2021

Ruta molt maca i el paisatge a la tardor preciós.

• Photo of pixaví
    pixaví Jul 27, 2023

Ruta exigent i preciosa.

• Oriol Morera Sep 19, 2023

Ruta molt xula però exigent, sobretot en els últims 5 km del Turó del Home, on les rampes són molt pronunciades. La qualitat de la carretera en aquest últim tram del port no és la més òptima, sobretot en l'últim km. Els dos GPS m'han marcat uns 1.580 m positius.