Photo ofSANT CELONI - SANTA FE - VILADRAU - COLL FORMIC - TURO DE L'HOME - SANTA FE - SANT CELONI Photo ofSANT CELONI - SANTA FE - VILADRAU - COLL FORMIC - TURO DE L'HOME - SANTA FE - SANT CELONI Photo ofSANT CELONI - SANTA FE - VILADRAU - COLL FORMIC - TURO DE L'HOME - SANTA FE - SANT CELONI

Very difficult
one day 5 hours 14 minutes
July 14, 2014
July 2014

near Sant Celoni, Catalunya (España)

Circular per carretera per totes les vessants del Massís del Montseny. 123KM i 3.000M+ Sortint de Sant Celoni, ens dirigim cap a Sant Fe del Montseny per pujar 1150M+ en 24KM. Tot seguit descens cap al Coll de Sant Marçal amb vistes al Matagalls fins una cruïlla, on cal girar a l'esquerra direcció a Viladrau.
Tot seguit cal anar fins a Seva i un cop a la població remuntar direcció El Brull, per fer el segon port de la jornada el Coll Formic. Un cop a dalt seguir fins el poble del Montseny, on un parell de kilómetres més avall, cal agafar carretera més entreta amb l'indicador Costa del Montseny. Iniciem el tercer port del dia amb 1.250M+ que ens portarà fins el Turó de l'Home, passant per l'area de Font Martina i acabant els 6 darrers kilometres d'ascensió per un asfalt totalment degradat. Tot seguit cal desfer aquets darrers kilómetres, anant en compte de no punxar. Al trencall cal seguir cap a l'esquerra per arribar fins a Santa fe i d'aquí fer un llarg i plàcid descens fins a Sant Celoni.

Iszart Aug 28, 2015

Hola Lluís.
    Tengo intención de hacer esta ruta y te agradecería si me pudieses informar dónde puedo encontrar agua (fuentes y/o bares) a partir de Seva.
    Muchas gracias,
    Ignacio.

Iszart Aug 28, 2015

Felicidades, buena y dura ruta.

• Photo of lluispatins
    lluispatins Aug 3, 2016

Hola Iszart. Una vez coronas Collformic hay un Restaurant donde te puedes avituallar y si no tambien puedes cargar agua en el pueblo del Montseny. Solo debes desviarte 300 metros de la ruta. Saludos