Sabadell, Vilafranca, El Vendrell, Tarragona, Falset, Mora d’Ebre, Gandesa

Photo ofSabadell, Vilafranca, El Vendrell, Tarragona, Falset, Mora d’Ebre, Gandesa Photo ofSabadell, Vilafranca, El Vendrell, Tarragona, Falset, Mora d’Ebre, Gandesa Photo ofSabadell, Vilafranca, El Vendrell, Tarragona, Falset, Mora d’Ebre, Gandesa

March 10, 2024
March 2024

near Sabadell, Catalunya (España)

Nova etapa de la sèrie des de Sabadell a les capitals de comarca. Primera jornada (1/2).

Sortida des de Sabadell, cap a Castellbisbal i Martorell. Passant per Gelida arribem a Sant Sadurní d'Anoia i d'allà cap a Vilafranca del Penedès. Sortim cap a Santa Margarida i els Monjos. Compte amb el track en aquesta zona, ja que vaig voler seguir l'antic traçat de la N.340 però queda tallada. Per no tornar enrere vaig acabar en un camí i saltant la tanca de la carretera. Des d'aquí cap a Tarragona i Cambrils es segueix la N-340. Des de Cambrils seguim cap el Coll de la Teixeta i Falset, Mora d'Ebre i Gandesa. Ruta sense dificultats ni grans desnivells. El més remarcable el Coll de la Teixeta.