Ruta circular pel Penedès desde St Pere Riudebitlles i pujant a la LLacuna

Photo ofRuta circular pel Penedès desde St Pere Riudebitlles i pujant a la LLacuna Photo ofRuta circular pel Penedès desde St Pere Riudebitlles i pujant a la LLacuna Photo ofRuta circular pel Penedès desde St Pere Riudebitlles i pujant a la LLacuna

September 24, 2020
July 2020

near Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya (España)

Jo vaig triar l'opció de començar a St Pere Riudebitlles i enfilar cap a la LLacuna, així la part més dura ja la fas d'inici. Es passa per alguna carretera poc transitada i camins rurals asfaltats, de molt ben fer i ciclables al 100%. Es fantàstic passar pel Penedès a partir de la primavera per admirar totes les vinyes ben verdes i la tranquil.litat que encomana anant rodant per les seves carreteres. Ben diferenciat és el tram de St Quintí de Mediona fins baixar a Pontons, on l'entorn és més de muntanya, a més de fer la bona part del desnivell, per boscos mediterranis i algun tram de vinyes.