Photo ofرکاب‌زنی با دو فرزندمان آناهیتا و آریا بذرافکن- دوچرخه‌های کورسی فوجی، شهری اروند موتور پاک برقی و کوهستان جاینت- چهارراه ملاصدر Photo ofرکاب‌زنی با دو فرزندمان آناهیتا و آریا بذرافکن- دوچرخه‌های کورسی فوجی، شهری اروند موتور پاک برقی و کوهستان جاینت- چهارراه ملاصدر Photo ofرکاب‌زنی با دو فرزندمان آناهیتا و آریا بذرافکن- دوچرخه‌های کورسی فوجی، شهری اروند موتور پاک برقی و کوهستان جاینت- چهارراه ملاصدر

March 16, 2020
March 2020
1 comment

near Khātūn, Fars (Iran)

رکاب‌زنی با دو فرزندمان آناهیتا و آریا بذرافکن- دوچرخه‌های کورسی فوجی، شهری اروند موتور پاک برقی و کوهستان جاینت- چهارراه ملاصدرا- خرید از فروشگاه موبوسل- نمای ارگ کریم‌خان- خرید لبنیات، گوشت مرغ و... فروشگاه جانبو در چهار راه مقر صاحب‌الزمان- خرید سبزیجات- پیرایش موهایم ۱۳۹۸۱۲۲۶ خورشیدی
Track Mar 16, 2020 12:02:36

آغاز رکاب‌زنی با پورمان آریا بذرافکن- دوچرخه‌های کورسی فوجی و کوهستان جاینت ۱۳۹۸۱۲۲۶ Track Mar 16, 2020 12:02:36

PictographInformation point Altitude 5,097 ft

خرید از فروشگاه موبوسل- چهارراه ملاصدرا- رکاب‌زنی با پورمان آریا بذرافکن- دوچرخه‌های کورسی فوجی و کوهستان جاینت ۱۳۹۸۱۲۲۶ Track Mar 16, 2020 12:02:36

رکاب‌زنی با دو فرزندمان آناهیتا و آریا بذرافکن- نمای ارگ کریم‌خان- خرید از فروشگاه موبوسل- چهارراه ملاصدرا- دوچرخه‌های کورسی فوجی و کوهستان جاینت ۱۳۹۸۱۲۲۶ Track Mar 16, 2020 12:02:36

اولین خرید از فروشگاه جانبو در چهار راه مقر صاحب‌الزمان- رکاب‌زنی با دو فرزندمان آناهیتا و آریا بذرافکن- نمای ارگ کریم‌خان- خرید از فروشگاه موبوسل- چهارراه ملاصدرا- دوچرخه‌های کورسی فوجی، شهری اروند موتور پاک برقی و کوهستان جاینت ۱۳۹۸۱۲۲۶ خورشیدی 29°35′18.26″N 52°33′21.92″E POI Mar 16, 2020 17:55:48 Track Mar 16, 2020 12:02:36

پایان رکاب‌زنی با دو فرزندمان آناهیتا و آریا بذرافکن- خرید سبزیجات، لبنیات، گوشت مرغ و... فروشگاه جانبو در چهار راه مقر صاحب‌الزمان- نمای ارگ کریم‌خان- خرید از فروشگاه موبوسل- چهارراه ملاصدرا- دوچرخه‌های کورسی فوجی، شهری اروند موتور پاک برقی و کوهستان جاینت ۱۳۹۸۱۲۲۶ خورشیدی 29°35′18.26″N 52°33′21.92″E POI Mar 16, 2020 17:55:48 Track Mar 16, 2020 12:02:36