Photo ofرکاب‌زنی با دو فرزندمان آناهیتا و آریا بذرافکن- دوچرخه‌های کوهستان جاینت و المپیا و کورسی فوجی- تعطیلی خدمات شهری اهواز به شوند Photo ofرکاب‌زنی با دو فرزندمان آناهیتا و آریا بذرافکن- دوچرخه‌های کوهستان جاینت و المپیا و کورسی فوجی- تعطیلی خدمات شهری اهواز به شوند Photo ofرکاب‌زنی با دو فرزندمان آناهیتا و آریا بذرافکن- دوچرخه‌های کوهستان جاینت و المپیا و کورسی فوجی- تعطیلی خدمات شهری اهواز به شوند

April 7, 2020
April 2020

near Choneybeh-ye Soflá, Khuzestan (Iran)

رکاب‌زنی با دو فرزندمان آناهیتا و آریا بذرافکن- دوچرخه‌های کوهستان جاینت و المپیا و کورسی فوجی- تعطیلی خدمات شهری اهواز به شوند عدم انتشار ویروس کرونا- لحاف بتنی چنیبه پایین- نمای رودخانه کارون از زیر پل فولاد- گاومیش‌ها در رودخانه کارون- فروشگاه گلستان- خرید میوه و سبزیجات- ۱۳۹۹۰۱۱۹ خورشیدی
Track Apr 7, 2020 15:40:45

Photo ofآغاز رکاب‌زنی با دو فرزندمان آناهیتا و آریا بذرافکن- دوچرخه‌های کوهستان جاینت و المپیا و کورسی فوجی ۱۳۹۹۰۱۱۹ خورشیدی Track Apr 7 Photo ofآغاز رکاب‌زنی با دو فرزندمان آناهیتا و آریا بذرافکن- دوچرخه‌های کوهستان جاینت و المپیا و کورسی فوجی ۱۳۹۹۰۱۱۹ خورشیدی Track Apr 7 Photo ofآغاز رکاب‌زنی با دو فرزندمان آناهیتا و آریا بذرافکن- دوچرخه‌های کوهستان جاینت و المپیا و کورسی فوجی ۱۳۹۹۰۱۱۹ خورشیدی Track Apr 7

آغاز رکاب‌زنی با دو فرزندمان آناهیتا و آریا بذرافکن- دوچرخه‌های کوهستان جاینت و المپیا و کورسی فوجی ۱۳۹۹۰۱۱۹ خورشیدی Track Apr 7, 2020 15:40:45

PictographRiver Altitude 38 ft

لحاف بتنی چنیبه پایین- رکاب‌زنی با دو فرزندمان آناهیتا و آریا بذرافکن- دوچرخه‌های کوهستان جاینت و المپیا و کورسی فوجی ۱۳۹۹۰۱۱۹ خورشیدی Track Apr 7, 2020 15:40:45

PictographRiver Altitude 36 ft

PictographRiver Altitude 49 ft

نمای رودخانه کارون از زیر پل فولاد- رکاب‌زنی با دو فرزندمان آناهیتا و آریا بذرافکن- دوچرخه‌های کوهستان جاینت و المپیا و کورسی فوجی- لحاف بتنی چنیبه پایین ۱۳۹۹۰۱۱۹ خورشیدی Track Apr 7, 2020 15:40:45

PictographRiver Altitude 42 ft

PictographRiver Altitude 50 ft

PictographProvisioning Altitude 58 ft

Photo ofخرید میوه و سبزیجات- فروشگاه گلستان- گاومیش‌ها در رودخانه کارون- تعطیلی خدمات شهری اهواز به شوند عدم انتشار ویروس کرونا- رکاب‌زن Photo ofخرید میوه و سبزیجات- فروشگاه گلستان- گاومیش‌ها در رودخانه کارون- تعطیلی خدمات شهری اهواز به شوند عدم انتشار ویروس کرونا- رکاب‌زن Photo ofخرید میوه و سبزیجات- فروشگاه گلستان- گاومیش‌ها در رودخانه کارون- تعطیلی خدمات شهری اهواز به شوند عدم انتشار ویروس کرونا- رکاب‌زن

خرید میوه و سبزیجات- فروشگاه گلستان- گاومیش‌ها در رودخانه کارون- تعطیلی خدمات شهری اهواز به شوند عدم انتشار ویروس کرونا- رکاب‌زنی با دو فرزندمان آناهیتا و آریا بذرافکن- دوچرخه‌های کوهستان جاینت و المپیا و کورسی فوجی- لحاف بتنی چنیبه پایین- نمای رودخانه کارون از زیر پل فولاد ۱۳۹۹۰۱۱۹ خورشیدی Track Apr 7, 2020 15:40:45

• Photo of Moosa Bazrafkan: Hydrogeologist, GIS, RS & Geology

Amazfit
    Velographic
    پروردگارا!
    ما را موفق، مانا و پویای ارتباط گیتی‌پرور بدارا!
    آمین!
    باسپاس

• Photo of Moosa Bazrafkan: Hydrogeologist, GIS, RS & Geology
    Moosa Bazrafkan: Hydrogeologist, GIS, RS & Geology May 12, 2020

به نام پروردگار جان و امید
    موضوع: برنامه‌ریزی دیجیتال و زمین‌مرجع آغاز، طول و پایان مسیر، پایش انجامی و ثبت رخداد با نرم‌افزارهای تخصصی و ورزشی
    بادرود و احترام
    استراتژی، برنامه مدون و اجرای آن در هر زمینه‌ای نیاز به تجربیات میدانی بومی، داخلی، خارجی و منابع دانشی از آغاز تا کنون دارد.
    در تور دوچرخه سواری نیز مربیان زبردست در میدان بسیارند و آمال و شکست تمرین، یاددهی و... تا برگزاری میزبانی و دعوت به دیگر کشورها را بارها در اندیشه و اجرا نگاشته و مترصد عدم دخالت و بدسگالی سیاسی و مذهبی در این رشته ورزشی هم‌چون ترمنشت‌های واژگون کل امور فرهنگی، روابط بین‌المللی، اقتصادی و... ایران زمین هستند.
    ولیکن معاصران بومی نخبه با ستیزگران تاخت و تاز به مرغزاران این خاک، عذر و بهانه را ترک و نگارش فرهنگ و ادب را درک و ثبت کردند.
    با احترام به خردورزی جمعی و پاسداشت آن چنین شد که در دل تاریخ بزرگان جهانی ادبی از این تمدن منقطع نشد.
    حال ای عزیزان رصد، مراقبت و ثبت فرمایید:
    رخدادها جوی، ممانعت‌های حیوانی، مختصات جغرافیایی، مسیر، بسامد قلب و... برای هم‌آورد دهکده جهانی و فروپاشی دیوارهای حمق!
    در نرم‌افزارهای جالب و جهانی زیر:
    Amazfit
    Velographic
    پروردگارا!
    ما را موفق، مانا و پویای ارتباط گیتی‌پرور بدارا!