RDB-Marina-Vilassar de Mar-Argentona-la Roca-Montornès-Montcada

Photo ofRDB-Marina-Vilassar de Mar-Argentona-la Roca-Montornès-Montcada Photo ofRDB-Marina-Vilassar de Mar-Argentona-la Roca-Montornès-Montcada Photo ofRDB-Marina-Vilassar de Mar-Argentona-la Roca-Montornès-Montcada

July 30, 2014
July 2014

near La Bordeta, Catalunya (España)

Sortida rodadora pel Maresme per fer una tarda qualsevol. Després de travessar Barcelona anem a la recerca de la N-II passant per Badalona i el Masnou. En arribar a la N-II comencem a rodar molt més ràpid fins arrivar a Vilassar de Mar, on agafem la carretera en direcció a Argentona. Un cop travessada l'autovia de la Roca arrenquem el coll de Papers. El port és curt i sense gaire desnivell, per la qual cosa el passem sense dificultat.

En arribar a la Roca del Vallès la carretera torna a ser rodadora i ràpidament passem Vilanova del Vallès, Montornès del Vallès i Martorelles. Arribem de nou a Barcelona passant per Santa Coloma de Gramenet i arribem al punt d'inici.