RB11 - De cap a cap

January 23, 2023
January 2023

near Santa Ponsa, Baleares (España)

[ESP] Un paseo de punta a punta de la isla, considerando Calvià, como el penúltimo pueblo más occidental de Mallorca y, el Cap de Formentor, punto más oriental de la Serra de Tramuntana, significa que la ruta a recorrer nos traslada en una sola jornada de extremo a extremo.

Por la distancia y las subidas al Mirador d’Es Colomer y posterior llegada al Cap de Formentor, generan una dificultad alta a esta etapa que será un desafío espectacular para cicloturistas experimentados.

Ciclismo en Mallorca. Elige Calvià para explorar el paraíso ciclista de Europa.

[CAT] Un passeig de punta a punta de l'illa, considerant Calvià, com el penúltim poble més occidental de Mallorca i, el Cap de Formentor, punt més oriental de la Serra de Tramuntana, vol dir que la ruta a recórrer ens trasllada en una sola jornada d'extrem a extrem.

Per la distància i les pujades al Mirador d’Es Colomer i posterior arribada al Cap de Formentor, generen una dificultat alta a aquesta etapa que serà un desafiament espectacular per a cicloturistes experimentats.

Ciclisme a Mallorca. Trieu Calvià per descobrir el paradís ciclista d'Europa.

[ENG] A walk from one end of the island to the other, considering Calvià as the penultimate westernmost town in Mallorca and Cap de Formentor, the easternmost point of the Serra de Tramuntana, means that the route to be traveled takes us on a single journey from end to end.

Due to the distance and the climbs to the Mirador d'Es Colomer and subsequent arrival at Cap de Formentor, this stage is highly difficult and will be a spectacular challenge for experienced cyclists.

Cycling in Majorca. Choose Calvià to explore the cycling paradise of Europe.