Puglia 2023 1/8 Bari Polignana Mare, Alberobello

Photo ofPuglia 2023 1/8 Bari Polignana Mare, Alberobello Photo ofPuglia 2023 1/8 Bari Polignana Mare, Alberobello Photo ofPuglia 2023 1/8 Bari Polignana Mare, Alberobello

-14 ft
October 16, 2023
October 2023

near Bari, Puglia (Italia)

Carril bici i pista ciclable fins Polignana i carretera amb poc trànsit fins Alberobello.
Visita guiada Alberobello.

• jaumecruz Jan 2, 2024

Bona tarda,
    en primer lloc agrair que comparteixis les teves rutes i experiències.
    M'he estat mirant aquesta ruta de la Puglia que has fet, i et volia demanar com vas resoldre la logística de transports amb la bicicleta.
    A mi, que m'agrada fer rutes d'aquest tipus, tot i que no n'he fet tantes com tu, sempre trobo dificultós resoldre el tema del transport. Sobretot quan fas alguna ruta llunyana, com és el cas, o amb rutes que no són circulars o amb bicicleta elèctrica, com veig per les fotos que has fet aquesta.

Salutacions
    Jaume

• Photo of agustí-CYCLOTURISME
    agustí-CYCLOTURISME Jan 2, 2024

Aquesta ruta, vaig anar amb cotxe al ferry a civitavecchia i tot seguit a Bari. Aquí vaig deixar el cotxe a un Pk i despres cada dia una etapa.
    Quan la ruta no és circular vaig amb transport públic.
    La bici elèctrica no és permès transport de la bateria al avió, cal enviar la bateria per altre mitjà.
    Jo totes les rutes que agut d'anar amb avió ho he fet amb bicicleta no elèctrica.
    Ànims i a gaudir.

• jaumecruz Jan 2, 2024

Gracies per la resposta.
    Itàlia és un país que m'agrada. Just abans de la pandèmia vaig fer la Via Francigena, del coll del Gran St Bernat fins a Roma, i volia continuar fins a Leuca. El desplaçament, ja tenia previst fer-ho amb ferry fins Civitavecchia. Però volia veure si tu tenies alguna altre idea perque quan no és circular, el retorn fins el punt de sortida amb trens regionals fen canvis, sempre és molt lent i si és gaire llarg el recorregut és un problema.
    Miraré com hi encaixo la teva ruta de la Puglia.