Ponteareas/Salvaterra/Tui/Gondomar/Ponteareas

June 29, 2011
June 2011

near Ponteareas, Galicia (España)

Viewed 1983 times, downloaded 26 times

Saida dende Ponteareas dirección Salvaterra do Miño, cruzase pola ponte internacional a Monçao e despois vas ata Valença do Minho. Deberás ter coidado cos adiquíns de Valença e despois en Tui coa subida de San Antoniño, na estrada de Gondomar, que é un pouquiño dura. De Gondomar subimos polo alto de San Cosme, vaixamos ata o Porriño e despois subicos o Alto de Cáns e para PPonteareas

• Photo of Javier Vázquez R.
    Javier Vázquez R. Aug 22, 2019

Buena ruta. Yo comentaría el estado de la calzada en dos tramos.
    1. Tramo Monçao-Valença: 17km de tortura. Imposible ir por el arcén, que está totalmente roto. El resto de la calzada tampoco es que esté muy bien.
    2. N120, primeros 4km saliendo de Porriño. También muy roto. No pinché de milagro.
    También indicar que el inicio de la subida a San Cosme dese Gondomar hasta la cantera tampoco tiene unos arcenes muy limpios.
    Aún así es un buen entreno. Gracias por compartir.