PIRINEU GIRONA CHALLENGE - Etapa 1 : Girona - Camprodón

Photo ofPIRINEU GIRONA CHALLENGE - Etapa 1 : Girona - Camprodón Photo ofPIRINEU GIRONA CHALLENGE - Etapa 1 : Girona - Camprodón Photo ofPIRINEU GIRONA CHALLENGE - Etapa 1 : Girona - Camprodón

October 6, 2019
October 2019

near Sarrià de Dalt, Catalunya (España)

Els dies 5 i 6 d'octubre s'ha celebrat la primera edició de la Pirineu Girona Challenge, una marxa cicloturista en dues etapes. La primera etapa surt de Girona i arriba a Camprodon després de 157 km. L'endemà, vam tornar a Girona en una etapa de 121 km.
Un recorregut espectacular, i una organització impecable gràcies al Alma mater de la proba, l’Albert Vilana de Back Road Challenges, que ens ha fet gaudir de dos dies fantàstics de ciclisme. Recomanable 100 %.

- La primera etapa, amb sortida a Sarrià de Ter, passa per Cervià de Ter, Garrigàs, Vilafant, Boadella, Darnius, Maçanet de Cabrenys, Coustouges, Le Tech, La Llau, Coll de Sous, Prats de Molló, Coll d´Ares y arriba a Camprodon, on fem nit.

- La segona etapa : Camprodon, S.Pau Segúries, Vall del Bac, Castellfollit, Olot, Santa Pau, Banyoles, Vilavenut, Cornellà, La Mota, Sarrià de Ter.