PIRINEU 2017 - 4art día : Andorra - COLLADA DE BEIXALÍS I COLL D'ORDINO

Photo ofPIRINEU 2017 - 4art día : Andorra - COLLADA DE BEIXALÍS I COLL D'ORDINO Photo ofPIRINEU 2017 - 4art día : Andorra - COLLADA DE BEIXALÍS I COLL D'ORDINO Photo ofPIRINEU 2017 - 4art día : Andorra - COLLADA DE BEIXALÍS I COLL D'ORDINO

June 9, 2020
July 2017

near Urbanització Terra Vella, Andorra la Vella (Andorra)

Sortim del càmping Valira a Andorra la Vella, amb un dia esplèndid, amb contrast amb que vam tenir ahir.
A Andorra ja se sap, tot el que no puja és perquè baixa. En lleuger ascens fins a Encamp on comença la pujada a la collada de Beixalís. Mala sort pel company Rafa, punxa en plena ascensió i té algun problema amb la coberta. Es l’únic que du tubular. Se’n torna per on ha vingut.
Baixada a Ordino on comença la pujada al COLL D’ORDINO. Gairebé 10k. al 7% a una altitud de quasi 2.000m.
Baixem a Canillo i descartem de fer Cortals. El cel s’ha tancat i ja vam tenint prou amb la remullada d’ahir. Tornem directes a Andorra la Vella.