Périgord: Vallée de la Vezère

-9 ft
September 9, 2016
September 2016

near Truffe, Aquitaine-Limousin-Poitou-Charentes (France)

Bonica ruta circular que transcorre per les tranquil·les carreteres del Périgord Central, per les següents poblacions: Le Buisson - Le Bugue - Fleurac - Flazac - Montignac - Saint Leon s/ Vezère - Montignac - Les Eyzies - Le Bugue, i tornada a Le Buisson.

Aquesta ruta en concret comença i acaba al Càmpic Le Fromengal, on teníem l'allotjament. Només cal escurçar-la o allargar-la segons les vostres necessitats.

És difícil destacar cap lloc en concret, ja que totes les poblacions tenen molt d'encant i un gran valor patrimonial, a mi em va agradar molt Fleurac i Saint Leon sur Vezère, i també l'indret de la Roque Saint Cristophe (tot i que com vam comprovar després, no val molt la pena fer la visita).

Les Eyzies de Tayac és el centre neuràlgic de tots els punts d'interès arqueològic de la Vall (pintures rupestres d'importància mundial, jaciments paleolítics de primera magnitud, etc)

En fi, una ruta molt recomananble, amb un parell o tres de ports de 3a i 4a categoria (que a França s'anomenen côtes) i amb trams òptims per rodar a bon ritme. Per mi, ruta 5 estrelles.