مسیر گندم زارهای روستای بنجیر

2 hours one minute
May 5, 2020
May 2020

near Bon Jīr, Fars (Iran)

مسیر گندم زارهای روستای بنجیر -گامی برای تولید محصول استراتژیک کشور در بخش کربال

PictographBirding spot Altitude 5,141 ft
Photo ofمزرعه گندم و جو ردب مسجدی روستای بنجیر Photo ofمزرعه گندم و جو ردب مسجدی روستای بنجیر Photo ofمزرعه گندم و جو ردب مسجدی روستای بنجیر

مزرعه گندم و جو ردب مسجدی روستای بنجیر

تولید گندم (استراتژیک)از مزارع روستای بنجیر ، بخش کربال مزرعه گندم و جو ردب مسجدی روستای بنجیر

Photo ofمحل طلاقی دو جوی آب به نام های جدول زارعین ۷۰ نفری و جدول میان ده Photo ofمحل طلاقی دو جوی آب به نام های جدول زارعین ۷۰ نفری و جدول میان ده

محل طلاقی دو جوی آب به نام های جدول زارعین ۷۰ نفری و جدول میان ده

محل تقسیم آب

مقسم . محل تقسیم آب بین چند نفر کشاورز در یک جوب مشترک برای جداسازی سهم آب و ادامه مسیر برای انقال به زمین های کشاورزی .

Photo ofتولید گندم (استراتژیک)از مزارع روستای بنجیر ، بخش کربال مزرعه گندم و جو محمدآباد روستای بنجیر Photo ofتولید گندم (استراتژیک)از مزارع روستای بنجیر ، بخش کربال مزرعه گندم و جو محمدآباد روستای بنجیر Photo ofتولید گندم (استراتژیک)از مزارع روستای بنجیر ، بخش کربال مزرعه گندم و جو محمدآباد روستای بنجیر

Photo ofتولید گندم (استراتژیک)از مزارع روستای بنجیر ، بخش کربال مزرعه گندم و جو روستای بنجیر Photo ofتولید گندم (استراتژیک)از مزارع روستای بنجیر ، بخش کربال مزرعه گندم و جو روستای بنجیر

تولید گندم (استراتژیک)از مزارع روستای بنجیر ، بخش کربال مزرعه گندم و جو صحرای بنجیر و شش هکتاری روستای بنجیر

Waypoint

Photo ofتولید گندم (استراتژیک)از مزارع روستای بنجیر ، بخش کربال مزرعه گندم و جو ابتدای مزرعه احمد آباد روستای بنجیر Photo ofتولید گندم (استراتژیک)از مزارع روستای بنجیر ، بخش کربال مزرعه گندم و جو ابتدای مزرعه احمد آباد روستای بنجیر Photo ofتولید گندم (استراتژیک)از مزارع روستای بنجیر ، بخش کربال مزرعه گندم و جو ابتدای مزرعه احمد آباد روستای بنجیر

تولید گندم (استراتژیک)از مزارع روستای بنجیر ، بخش کربال مزرعه گندم و جو در ابتدای مزرعه احمد آباد روستای بنجیر

Photo ofبرم (مسدود سازی موقت) جوی های آبی مزارع کشاورزی برای عدم اتلاف آب  Photo ofبرم (مسدود سازی موقت) جوی های آبی مزارع کشاورزی برای عدم اتلاف آب  Photo ofبرم (مسدود سازی موقت) جوی های آبی مزارع کشاورزی برای عدم اتلاف آب

برم (مسدود سازی موقت) جوی های آبی مزارع کشاورزی برای عدم اتلاف آب

مسدود سازی موقت نهر ها و جوی های آب برای عدم اتلاف آب و سوار شدن و همتراز شدن با اراضی کشاورزی و آبیاری مزارع