Photo ofMorning Road Bike Ride رکابی جان‌فزا با دوچرخه کورسی فوجی به همراه دکتر کلی در دانشگاه گندی‌شاپور اهواز عدم بازگشت حیات به بلبل Photo ofMorning Road Bike Ride رکابی جان‌فزا با دوچرخه کورسی فوجی به همراه دکتر کلی در دانشگاه گندی‌شاپور اهواز عدم بازگشت حیات به بلبل Photo ofMorning Road Bike Ride رکابی جان‌فزا با دوچرخه کورسی فوجی به همراه دکتر کلی در دانشگاه گندی‌شاپور اهواز عدم بازگشت حیات به بلبل

May 24, 2021
May 2021

near Kūy-e Āyatollāh Karamī, Khuzestan (Iran)

Morning Road Bike Ride
عدم بازگشت حیات به بلبل خرمایی
چیدن توت‌های قرمز شده نارس به‌شوند گرمای زودرس
Track May 24, 2021 06:32:33
Tracking on May 24, 2021 06:33:07
Check out this trail!
https://www.wikiloc.com/cycling-trails/afternoon-road-bike-ride-rkhby-jnfz-b-dwchrkhh-khwrsy-fwjy-bh-hmrh-dkhtr-khly-dr-dnshgh-gndyshpwr-h-73932360 (Afternoon Road Bike Ride رکابی جان‌فزا با دوچرخه کورسی فوجی به همراه دکتر کلی در دانشگاه گندی‌شاپور اهواز عدم بازگشت حیات به بلب) at #wikiloc
Check out my activity on Strava: https://strava.app.link/30Dh1yG2vgb

Tree

PictographProvisioning Altitude 53 ft

Provisioning

Afternoon Road Bike Ride رکابی جان‌فزا با دوچرخه کورسی فوجی به همراه دکتر کلی در دانشگاه گندی‌شاپور اهواز عدم بازگشت حیات به بلبل خرمایی چیدن توت‌های قرمز شده نارس به‌شوند گرمای زودرس خنکای معجون ماست، پرپین، نعناع، ریحان، ترب سپید، فلفل دلمه، فلفل قلمی تند، پونه، نمک، تره و... گندم برشته دسترنج خوشه‌چینی کشتزار کوی معین‌زاده در بالادست چنیبه پایین و پایین‌دست لحاف بتنی و ایستگاه برداشت آب خام از رودخانه کارون برای آب آشامیدنی جنوب غرب اهواز پرنده‌نگری و شنیداری قباسبزک، بلبل خرمایی‌ها، گنجشک‌ها، قمری‌های شهری و... با چهچه‌ مستانه آن بلبلان و قمری‌ها پگاه دوشنبه، سوم خردادماه- برج دوپیکر یا جوزا- ایام قمر در عقرب سال ۱۴۰۰ خورشیدی Track May 24, 2021 06:32:33 Tracking on May 24, 2021 06:33:07