Photo ofMój rekord przebytego dystansu. Wycieczka Trasą Motławską z Grupą Rowerową Trójmiasto Photo ofMój rekord przebytego dystansu. Wycieczka Trasą Motławską z Grupą Rowerową Trójmiasto

-34 ft
July 11, 2013
July 2013

near Przymorze Małe, Województwo pomorskie (Rzeczpospolita Polska)

Pobiłem swój dotychczasowy rekord długości trasy zrobionej jednego dnia (i nocy). Celem wycieczki był przejazd z Gdańska do Tczewa Trasą Motławską. Z chaty do Gda-Oliwy śmignąłem SKM-ką bo obsuwa czasowa nie pozwoliłaby mi dojechać na 18-tą do Gdańska, skad mieliśmy wyruszyć . Potem pedałowanie do Tcz. z paroma króciutkimi postojami. Na miejscu w Tcz rozdzielilismy się na 3 grupy. Część wróciła do Gda pociągiem, część popedałowała w droge powrotną tempem szybkim i ostatnia grupa w której miałem sie znaleźć wybrała pedałowanie tempem wolnym. Niestety jazda rowerem główną i ruchliwą szosą Tczew-Gdańsk nie za bardzo mi odpowiadała więc odłączyłem się i ruszyłem spowrotem Trasą Motławską, żeby ją w końcu obejrzeć ;-) Pedałowałem tak aż do Gdyni. W chacie byłem 2.30. Extra wycieczka - zwłaszcza część nocna !!!!

Koniec

Start

Tczew

PictographWaypoint Altitude -13 ft

Wiata Wróblewo

Wiata w centrum miasteczka. Schron przed deszczem / odpoczynek.