Milan-Sanremo by Serragrenyada 1.2

May 22, 2023
April 2023

near Sant Vicenç de Torelló, Catalunya (España)

Lleugera modificació de la ja clàssica sortida per evitar passar per autovia.
Molt millor!
ULL! sorint de Port Vendres veureu que ens vàrem equivocar. Quan arribes a carretera principal cal baixar a la dreta i anar a girar a la rotonda.

Cicloturista de llarga distància sortint des de Osona i fins L'Escala. Nosaltres vam sortir des de Sant Pere de Torelló. Si es vol evitar passar per la C-17 es pot sortir des de Ripoll.
Per començar pugem fins a Coll d'Ares (el nostre Turquino), a partir d'aquí una llarga baixada per la Vall del Tec fins a Ceret, aquí agafem carreteres secundàries fins a Cotlliure on comencem la ruta "des cols" i les vinyes o els "capi". Fem tota la costa passant per Port Vendres, Banyuls, Cervera, Portbou, Llançà i Port de la Selva on comencem l'últim port d'aquesta llarga jornada, el coll de Perafita, amb 200 km a les cames. A partir d'aquí ens quedarà vorejar el golf de Roses per arribar a L'Escala