Photo ofPlaza- Colegio La Concepción- Santa Ana- El Pilar- San Rafael ( Maria Vicedo Soriano 1 BAT B 22/23 ) Photo ofPlaza- Colegio La Concepción- Santa Ana- El Pilar- San Rafael ( Maria Vicedo Soriano 1 BAT B 22/23 ) Photo ofPlaza- Colegio La Concepción- Santa Ana- El Pilar- San Rafael ( Maria Vicedo Soriano 1 BAT B 22/23 )

April 26, 2023
April 2023

near Ontinyent, Valencia (España)

He ixit sobre les 4 de la vesprada amb el meu company David per fer la segona ruta. Hem ixit desde la plaza y pasant per el pont de paduana hem muntat cap a Santa Ana. Hem baixat per tornar y anar direcció a la urbanització El Pilar però antes hem fet una parada a casa Thomas, que ens ha donat berenar. Una volta hem aplegat a El Pilar s’hem menjat el berenar y hem tornat per el mateix camí per el que habiem anat. Hem pegat una volta per San Rafael per allargar la ruta y aplegar a fer els 10 km y per el pont de paduana hem tornat a la plaza altra vegada, des de on hem tornat a casa. No ha sigut una ruta dificil y hem pasat un bon rato. Thomas no ens ha pogut acompanyar a mi y a David en la ruta ja que estaba estudiant per un exàmen però li ha fet molta ilussió, que anarem a vorelo. També hem trobat molts companys caminant al llarg de la ruta y a més, companys que ja no están en el col.legi. Aquesta ruta no m´ha afectat massa al genoll.