LLORET - TOSSA DE MAR - CALONGE - ROMANYA - SANT GRAU - LLORET DE MAR

Photo ofLLORET - TOSSA DE MAR - CALONGE - ROMANYA - SANT GRAU - LLORET DE MAR Photo ofLLORET - TOSSA DE MAR - CALONGE - ROMANYA - SANT GRAU - LLORET DE MAR Photo ofLLORET - TOSSA DE MAR - CALONGE - ROMANYA - SANT GRAU - LLORET DE MAR

-194 ft
June 21, 2020
June 2020

near Lloret de Mar, Catalunya (España)

Una ruta de les més classiques de la Costa Brava, tot i el desnivell acumulat és deixa fer prou bé (Per cert el desnivell real és d'uns 1700m) , resseguirem tota la costa desde LLoret, passant per Tossa, Sant Feliu de Guíxols, S'Agaro, Platja d'Aro i fins Calonge on girarem direcció nord cap a Romanya de la Selva.
Aquesta primera part enganya, sembla que anem al costat del mar i és un continuo puja-Baixa que ens exigirá un bon esforç, per be que el marc on rodem és senzillament espectacular ¡¡¡¡¡ podria dir que és una de les carreteres més boniques del Mon per fer amb bici, les Cales que voreja, els pins que arriben a tocar del mar, tot plegat fa un entorn especial i si aneu a una hora sense gaire transit, el silenci i la remor del mar......
es un" Caprice de Dieu",
35km fins Sant Feliu i ja acumula 900m de desnivell...
Desde Calonge la carretera pica amunt suament uns km i despres amb més ganes amb algun repetxo del 9/10% en total són 10km desde el poble. a Romanya tenim una font al costat de l'esglesia, vista de tot el Girones i amb els Pirineus al fons, Magnific ¡¡
descens guapo fins a Llagostera amb algun repetxo (tachuela), aquest cop agafo una drecera que evita entrar a Llagostera i empalma directe amb la carretera de Sant Grau.
ens estalvia algun semafor i varies rotondes ¡¡¡
Pujada sostinguda cap a Sant Grau, 6/7% i anar fent ¡¡¡¡
Coronem i passats uns 500m trobem l'esglesia i el bar per refueling.
Descens espectacular per la vessant sud amb el mar als peus, oju que sovint hi ha sorreta a la calçada per petits desprendiments, desde dalt veiem les voltes de la carretera, a uns tres km de baixada trobem una font, que raja poc, però raja ¡¡¡
Avall va i trobem la cruilla amb la carretera de Sant Feliu, nosaltres girem a la dreta, cap a Cala Giverola primer i Tossa despres, és la mateixa ruta que em fet a l'anada.
Preciosa ruta però que té un desnivell considerable ¡¡¡¡