Les Tres Nacions

August 29, 2016
August 2016

near Prullans, Catalunya (España)

Ruta realitzada en solitari. Iniciada i finalitzada a Prullans.
El tram de Puigcerdà a La Seu ideal per fer en grupeta ja que segur que es va més ràpid.
Molt recomanable portar una llum posterior ja que durant el recorregut hi ha diversos túnels.
Encara que el dia sigui de calor agafar un paravent perquè al Port d'Envalira a 2408m l'aire es fred, i a la baixada cap a França és pot passar fred.
El tram d'Andorra es on comença a pujar i creuar-la potser estresant pels cotxes. Recomano matinar per evitar-lo. Jo creuava sobre les 9:15h del mes d'Agost i havia transit però soportable.
A partir de Soldeu el Tarter (1690m) fins el Port d'Evalira (2408m) la cosa es posa ""divertida"" i és el tram més dur. També el més bonic.
Després baixada molt maca creuem a França i es puja el Port de Puymorens, per tornar a baixar i perdre la major part del desnivell fins el poble de Porta on es baixa més suaument en paral·lel amb el riu Querol fins pràcticament Bourg-Madame on creuem a Puigcerdà.