Photo ofLacets de Montvernier Col Chassy Col de la Madelaine Col du Glandon i Col de la Croix de Fer Photo ofLacets de Montvernier Col Chassy Col de la Madelaine Col du Glandon i Col de la Croix de Fer Photo ofLacets de Montvernier Col Chassy Col de la Madelaine Col du Glandon i Col de la Croix de Fer

July 24, 2021
July 2021

near (fomer) Roman Catholic Diocese of Saint-Jean-de-Maurienne, Auvergne-Rhône-Alpes (France)

Sortida des de Saint Jean de Maurienne per començar la jornada pujant als Lacets de Montvernier, passem pel poble i continuem per pujar al Col Chaussy, d'aquí baixem fins a la cruilla que a la dreta ens porta fins al Col de la Madelaine i d'aqui tornada enrere però un cop a la cruilla anterior en comptes de tornar al col de Chaussy baixem cap a la localitat de Saint Etiene des Cuines on fem una paredeta per dinar i continuar la ruta cap al Col Glandon i el col de la croix de fer. Un cop aqui dalt ja només queda baixar directament a Saint Jean de Maurienne on haviem començat la ruta.