La Rabassa, La Gallina i Os de Civis. Etapa 1 Andorra 2022.

Photo ofLa Rabassa, La Gallina i Os de Civis. Etapa 1 Andorra 2022. Photo ofLa Rabassa, La Gallina i Os de Civis. Etapa 1 Andorra 2022. Photo ofLa Rabassa, La Gallina i Os de Civis. Etapa 1 Andorra 2022.

August 29, 2022
August 2022

near Aubinyà, Sant Julià de Loria (Andorra)

Primera etapa del stage realitzat del 25 al 28 d'agost 2022 a Andorra amb el Edu.
Aparquem el cotxe a Sant Julià de Lloria i comencem a pedelar a les 9 del matí. A escasos metres ja agafem el trencant per pujar a la Rabassa port molt llarg d'uns 15 quilòmetres, els cinc primers són de pendent exigent i després ja suavitzar i fins a coronar la pendent ja és més suau. Baixem per un altre costat que també ens ha portat al mateix punt pel qual hem pujat. Seguidament ja pugem al Port de la Gallina, aquest port és més dur i l'hora molt guapo, cal destacar que la part més dura a diferencia de la rabassa es troba a la seva part final. Un cop a dalt parada de rigor per fer fotos i gaudir de les vistes.
Després baixada per l'altre costat fins a la carretera que ens porta a Os de Civis (Catalunya), lloc on decidim dinar i en el transcurs del dinar canvia el temps i la cosa s'embolica ja que plou i pedrega, total que la baixada que ens porta fins al cotxe ens mullem força.