Kuşadası - Bodrum Turu

September 15, 2017

near Kuşadası, Aydın (Türkiye)

Kuşadası'ndan Sabah saat 06:00'da hava henüz aydınlanmadan sabah serinliğinde yola çıkıp Yayla köy'de saat 07:00 civarında güneşin doğuşuna tanık oluyorum. Saat 07:20 gibi Söke'de hafif bir sabah kalvaltısının ardında yola çıktığımda karşıdan esen rüzgar biraz endişelenmeme sebep oluyor neyse ki Güllü bahçe - Milas yol ayrımından güneye döndüğümde rüzgar bir süre yandan esip daha sonra da etkisini yitiriyor. Söke oyasında otoban kalitesindeki asfalt yoldan gayet zevkli bir sürüşle Akköy - Didim sapağına ulaştıktan sonra burada yol kalitesi maalesef düşüyor.Didim sapağına kadar tekrar bir tırmanışın ardından bayır aşağıya güzel bir sürüş ile Bafa gölü manzarasıyla karşılaşıp uygun bir yerde göl kenarında çay keyfi yapayım derken ilk lastik patlamasını yaşıyorum. Bafa gölünden hafif bir tırnanış ardından Bafa şehrine tatlı bir iniş yaparken ikinci defa lastiğim patlıyor. Kısacası Akköy - Didim sapağından Milas'a kadar olan 50 kilometrelik bölüm 700 x 25 lastikler için tehlikeli bir zemin yapısına sahip. Milas'tan çıkıştaki rampayı da tırmandıktan Sonra Bodruma kadar yine güzel bir asfalt var ve sürüş keyfi yaşatıyor.

PictographCastle Altitude 33 ft

Bodrum Kalesi

• Photo of Uğur /35
    Uğur /35 May 18, 2022

Merhaba üstad , bu rotayı bende gitmek istiyorum toplam varış süren nedir ?

• Photo of JOYRIDE BIKE TOURS AND RENTALS
    JOYRIDE BIKE TOURS AND RENTALS May 18, 2022

Hava cok sicakti ben golgelerde yata yata 12 saatte gittim. Normalde 8-10 saatte gidilir. Bisikletine gore ama.

• Photo of Uğur /35
    Uğur /35 May 18, 2022

Analdım kardeşim bodruöda yaşıyor ve bir bisiklet sever olarak böyle bir sürüş planladım, öncesi bu km ye benzer bir sürüş yapıcam az molalı.. Yaklaşıl 3 senedir bisiklet sürüyorum orta mesafelerde..