Kraków Krowodrza - Skotniki - Rezerwat Skołczanka - Tyniec - Las Wolski - Kraków Krowodrza

Photo ofKraków Krowodrza  - Skotniki - Rezerwat Skołczanka - Tyniec - Las Wolski - Kraków Krowodrza Photo ofKraków Krowodrza  - Skotniki - Rezerwat Skołczanka - Tyniec - Las Wolski - Kraków Krowodrza Photo ofKraków Krowodrza  - Skotniki - Rezerwat Skołczanka - Tyniec - Las Wolski - Kraków Krowodrza

July 16, 2013

near Krowodrza, Województwo małopolskie (Rzeczpospolita Polska)

Przyjemna trasa rowerowa wymagająca poświęcenia kilku godzin. Trasa od Mostu Dębnickiego prowadzi ścieżką rowerową po bulwarze Wisły do Pychowic gdzie zjeżdżamy na ulicę i dalszą trasę kontynuujemy drogą. Po drodze przejeżdżamy przez piękny Rezerwat Skołczanka w którym po prawej stronie trasy znajduje się figura Matki Bożej Pośredniczki Łask. W Tyńcu warto zwiedzić Klasztor Benedyktynów. Na trasie także dość wymagający dla przeciętnych rowerzystów podjazd który biegnie obok Klasztoru Kamedułów. W dalszej części trasy przejeżdżamy obok ZOO a następnie w prawo, w las i jedziemy wzdłuż drewnianych barierek cały czas w dół. Wyjeżdżamy na Przegorzały i wzdłuż drogi jedziemy na Salwator. Na końcu wycieczki warto odpocząć na Błoniach. Pozdrawiam!