Kocaeli Kent Ormanı - Tahtalı Göleti Turu

Photo ofKocaeli Kent Ormanı - Tahtalı Göleti Turu Photo ofKocaeli Kent Ormanı - Tahtalı Göleti Turu Photo ofKocaeli Kent Ormanı - Tahtalı Göleti Turu

September 19, 2016

near Bekirpaşa, Kocaeli (Türkiye)

Viewed 2067 times, downloaded 4 times

Oldukça keyifli bir rota. Pazar günü olduğu için maalesef yolda piknikçi arabalarına çoklukla maruz kalıyorsunuz. Yol üzerinde birkaç su kaynağı mevcut; fakat Tahtalı Göleti'nin yanında olan hariç diğerleri kurumuştu. Göletten bahsetmişken manzarası ve görüntüsü oldukça keyifli ve güzel bir göl ta ki balık tutan insanlara ulaştığınız noktaya kadar. Orada bol bol piknikçi çöplerine ve gölün kirlenmesine şahit oluyorsunuz.

Kaşıkçılar köyünden sonra çok ciddi bir eğim var. 200 metre ile 500 metre rakım arasında düz yol yok. Tüm yol yokuş. Yol üzerinde Kaşıkçı köyünde ve Çağırgan köyünde iki tane köpek saldırdı gene. Ben gardımı alana kadar köylüler imdadıma yetiştiler.

Doğa severler ve fotoğraf çekmeyi sevenler için oldukça zengin bir rota. Haftaiçi gitmenizi daha çok tavsiye ederim. Piknikçiler yokken eminim daha keyifli olacaktır.

Tek başıma gittim rotayı. Rotayı önceden elle çizmiştim. . Aslında sonradan denemiş oldum :)