Karbis test turu

May 16, 2013

near Karşıyaka, İzmir (Türkiye Cumhuriyeti)

Karbis: Karşıyaka Bisiklet Kiralama Sistemi sahilde sıralan 7 istasyondan oluşuyor. Sisteme üye olduktan sonra İstediğiniz istasyondan bisiklet alıp gittiğiniz herhangi bir istasyona bırakıp gidebiliyorsunuz. Ücretsiz olarak istasyondaki kiosk'dan telefon numaranızı girerek kaydınızı yapıp anında bisikletinizi alabiliyorsunuz. Ücretlendirme de çok ucuz. Örneğin 0-30 dakika arası 25 kuruş, 2 saate kadar 1TL. Biz de İZMİR GGYİSS olarak test ettik ve onayladık. Bisikletler ilk bakışta kötü gibi görünüyor fakat kullanımının kolay ve rahat olmasıyla ilk pedal basışta sizi şaşırtıyor. Kontra fren sistemine sahip ve arka göbekten 3 vitesli. Kontra frene alışmak biraz dikkatli kullanmayı gerektiriyor. Karşıyaka'lılar sistemi çok kabullenmiş ve bisiklet yolunda dolaşırken veya sahilde bir ağaç altında veya yol üzerindeki cafelerde Karbis kullanan çoğunlukla çiftler görüyorsunuz. Bisiklet yolu da Bostanlı Tansaş karşısından başlayıp sahili takip ederek 16,5km. doğal yaşam parkına kadar gidiyor. isterseniiz buradan da Kuş cennetine kadar gidebilirsiniz. Mesafe kısa olmasına rağmen eşimle yaptığım ilk tur olduğundan en zevk aldığım tur oldu. şartlar eşit olsun diye de kendi bisikletimi evde bırakıp 2 adet Karbis kiraladık. Tüm izmirlilere tavsiye ederiz.