İzmir - Balçova [Termal otelden ring]

Photo ofİzmir - Balçova  [Termal otelden ring] Photo ofİzmir - Balçova  [Termal otelden ring] Photo ofİzmir - Balçova  [Termal otelden ring]

July 2, 2013
July 2013

near Balçova, İzmir (Türkiye Cumhuriyeti)

Balçova termal otel arkasındaki orman yolundan güneş batmadan önce, akşam serinliğinde manastır düzlüğüne doğru tırmanmaya başladık. Sıcağın da etkisi ile biraz zorlansak da yolun dokuzuncu ilometresinden behzat tepesinin altından geçen orman yoluna saptık. Selin etkisi ile bozulmuş yoldan kimi yürüyerek, kimi pedallayarak oldukça dik yolu çıkıp düzlüğe ulaştığımızda artık farlarımızı açma zamanı gelmişti. Hafif eğimli yoldan behzat tepesinin kuzey batı yönüne geçtik. Nefis bir İzmir gecesi görüntüsü eşliğinde,termal otelin arkasına, başlangıç noktasına, dik bir yoldan çok dikkat ederek indik.

• Photo of Tolga
    Tolga Jul 4, 2013

Rotanın tamamını görmek için yukarıdaki haritayı aşağıdaki link ile birleştirmenizi salık veririm. Birinde yolun başı var, diğerinde de sonu. Bir sonraki geçişi gün ışığında yapmayı tercih edeceğim. :) http://tr.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=4708652