izini īvandes pagasta pērles

March 31, 2022

near Kuldīga, Kuldīgas novads (Latvija)

Izzini Īvandes pagasta Pērles!!!!
Šis velotūrisma ceļojums ļaus ieraudzīt Īvandes novada skaistumu, ezera spilgtumu.
Piedzīvot ko jaunu, aizņemtajā dienas rutīnā.

PictographMonument Altitude 190 ft

Atrodas Īvandes dienviddaļā, Vankas upītes krastos. Ūdensdzirnavas celtas 1842. gadā (par to liecina arī sienā iemūrēts dzirnakmens) un darbojas joprojām. To iekārtas ir saglabājušās no 1930. gada. Divstāvu ēka apskatāma no ārpuses, bet iepriekš piesakoties, - arī no iekšpuses.

PictographReligious site Altitude 220 ft

Iespaidīgais un monumentālais dievnams uzcelts 1816. gadā. No baznīcas nozīmīgākajām interjera detaļām ir saglabājušās ērģeles, altārglezna, lustra un kroņlukturis.

PictographTree Altitude 217 ft

Taka ved gar Īvandes dzirnavezeru līdz nelielai pussalai, ļaujot iepazīt nelielā ezera ainavisko apkārtni. Uz nelielās pussalas labiekārtota piknika vieta ar galdu un soliem, kur atvilkt elpu un izbaudīt skatu.

PictographCastle Altitude 245 ft

Bijušās Lielīvandes muižas jaunā kungu māja –Īvandes muiža, būvēta ap 1860.gadu. Muižai secen nav gājuši 1905. gada nemieri, kad tā tika pilnībā nodedzināta un vien 7-8 gadus vēlāk to atjaunoja klasicisma stilā pēdējais Lielīvandes muižas īpašnieks barons Edgars fon Heikings. Muižā vēl šodien apskatāmi oriģinālie sienas paneļi un iebūvētie soli, parketa un flīžu grīdas, durvis un logi ar iekšējiem slēģiem.

PictographSports facility Altitude 187 ft

Baraka Tag lāzertaga spēle ir aizraujošs veids kā aktīvi izklaidēties svaigā gaisā. Spēles gaitā tiks izspēlēti vairāki aizraujoši scenāriji un misijas.

pēc jauki padarītas dienas varam doties mājās.