IV Ports del Maresme 2015 (Versió Llarga)

Photo ofIV Ports del Maresme 2015 (Versió Llarga) Photo ofIV Ports del Maresme 2015 (Versió Llarga) Photo ofIV Ports del Maresme 2015 (Versió Llarga)

March 16, 2015
March 2015

near Arenys de Munt, Catalunya (España)

Bé, la meva segona Ports del Maresme pero es la primera "llarga" d'aquesta cicloturista que realitzo. Per una nevada el dia anterior no vam poder pujar a Santa Helena com estava inicialment previst i el recorregut s'ha hagut d'escurçar uns 18 Km i 500 m. de desnivell. La veritat és que ho he passat molt bé, el recorregut és totalment conegut per mi i no m'ha sorprès, però si ho han fet altres coses com la vista del Montseny nevat quan anàvem des de Vallgorguina cap a Sant Celoni ó les exclamacions dels meus companys en el trajecte des de Gualba fins a Campins (és un tram que, si la gent no ho coneix, se sorprèn sobretot per les 3 rampes del 17% que té) i el poder pedalar en grup (normalment surto sol) a més de 40 Km/h. per la C35.
La Cursa ha estat un èxit d´organització amb més de 1300 ciclistes inscrits. Ah!! els bunyols de vent són una delicatessen amb què ens han obsequiat als avituallaments.

Distància total: 125 Km + 5 Km des de Collsacreu fins a Areyns de Munt: 130 Km
Temps en moviment: 5 h 15 min + 11 min fins a Areyns de Munt: 5 h 26 min
Velocitat mitja en moviment: 24 Km/h
Velocitat mitja oficial: 23,46 Km/h
Altura total acumulada: 2.139 m

• Photo of TFelez
    TFelez Mar 17, 2015

Desde luego el ir en grupo hace que la velocidad promedio suba mucho...24 Km/h.....muy lejos de mi ideal, jajajaja.-

Efectivamente tanto el Coll formic como Santa Fe estaban todos blancos...yo el domingo pase por Parpers y lo ratifico en mi ruta puesta en Wiki.-