Photo ofهمایش دوچرخه سواری با خودم و پورمان آریا بذرافکن با هیات تا باغ ارم- کوچه جمهوری اسلامی- برگشت به منزل ۱۳۹۷۱۱۳۰ هدیه کتاب: « به Photo ofهمایش دوچرخه سواری با خودم و پورمان آریا بذرافکن با هیات تا باغ ارم- کوچه جمهوری اسلامی- برگشت به منزل ۱۳۹۷۱۱۳۰ هدیه کتاب: « به Photo ofهمایش دوچرخه سواری با خودم و پورمان آریا بذرافکن با هیات تا باغ ارم- کوچه جمهوری اسلامی- برگشت به منزل ۱۳۹۷۱۱۳۰ هدیه کتاب: « به

February 19, 2019
February 2019
1 comment

near Abīvardī, Fars (Iran)

همایش دوچرخه سواری با خودم و پورمان آریا بذرافکن با هیات تا باغ ارم- کوچه جمهوری اسلامی- برگشت به منزل ۱۳۹۷۱۱۳۰ هدیه کتاب: « به سس‌ها اعتماد نکن!- نگاشته دخترمان آناهیتا بذرافکن»- چاپ دوم- شابک یا International Standard Book Number or ISBN: 9786008753803 هدیه به بانو باقری، آقای دکتر باشفاعت

Photo ofآغاز رکاب‌زنی همایش دوچرخه سواری به میزبانی هیات ورزش های دانشگاهی و همکاری هیات دوچرخه سواری  همراه با جوایز به صورت قرعه کشی و Photo ofآغاز رکاب‌زنی همایش دوچرخه سواری به میزبانی هیات ورزش های دانشگاهی و همکاری هیات دوچرخه سواری  همراه با جوایز به صورت قرعه کشی و

آغاز رکاب‌زنی همایش دوچرخه سواری به میزبانی هیات ورزش های دانشگاهی و همکاری هیات دوچرخه سواری همراه با جوایز به صورت قرعه کشی و بازدید از باغ ارم سه شنبه ساعت 15 میدان آزادی (گاز) شرکت عموم دوچرخه سواران آزاد است. https://t.me/caofir https://chat.whatsapp.com/E0U1HmWZFPoCyYOzUSRCAG POI Feb 19, 2019 3:03:09 PM

• Photo of Moosa Bazrafkan: Hydrogeologist, GIS, RS & Geology
    Moosa Bazrafkan: Hydrogeologist, GIS, RS & Geology Feb 19, 2019

همایش دوچرخه سواری با پورمان آریا بذرافکن با هیات ورزشی‌های دانشگاهی استان فارس تا باغ ارم- کوچه جمهوری اسلامی- برگشت به منزل ۱۳۹۷۱۱۳۰ هدیه کتاب: « به سس‌ها اعتماد نکن!- نگاشته دخترمان آناهیتا بذرافکن»- چاپ دوم- شابک یا International Standard Book Number or ISBN: 9786008753803 هدیه به بانو باقری، آقای دکتر باشفاعت Track Feb 19, 2019 2:55:10 PM