Georgia Kutaisi to batumi کوتایسی به باتومی

Photo ofGeorgia Kutaisi to batumi کوتایسی به باتومی Photo ofGeorgia Kutaisi to batumi کوتایسی به باتومی Photo ofGeorgia Kutaisi to batumi کوتایسی به باتومی

20829
April 4, 2018
April 2018

near Kutaisi, Imereti (Georgia)

از افق ها تا افق ها
پائین می رود قایق ،
واژگون می شود

ناظم حكمت

ديگرفرصتي برايمان نمانده بود بايد به باتومي ميرفتيم چون همسرم بايددرروز نوزدهم سركار حاضرشود به همين دليل تصميم گرفتيم فاصله ١٤٦ كيلومتري را يك روزه ركاب بزنيم وصبح زود ازخواب بلند شديم وساعت ٧:٢٠ ركابزني را اغاز كرديم وبعد از ٥٠ كيلومترتوقف كرده وبساط صبحانه رااماده كرديم وداشتيم قهوه ميخورديم كه يك دوچرخه سوارالماني امد وبه اويك قهوه تعارف كردم كه بيدرنگ قبول كرد وپس ازاحوالپرسي خوش وبش وعكس يادگاري فهميدم كه از برلين بطرف ايران وسپس جاده پامير خواهد رفت واواز اواسط فورريه استارت زده بود واز بوداپست ، بخارست وبراتيسلاوا صربستان تعريف ميكرد ووقتي فهميد كه من از نرم افزار komoot استفاده ميكنم به من گفت از راهي كه komoot گفته نرو كه من ازاون راه امدم واين راه بشدت بدليل باران ديشب گل الود هست وتاكيد هم ميكرد و ما مجبور شديم ازمسير ماشينها برويم ومتاسفانه در٢٥ كيلومتر باقيمانده به دليل ترافيك ، بسيارسخت بود ومن اين مسير را توصيه نميكنم
به هر حال به باتومي رسيديم ومسير ١٥٣٥ كيلومتري را ركاب زديم واز كرانه خزر كه زادگاه من است به كرانه درياي سياه رسيديم واگر عمري باقي باشد از اين كرانه به كرانه مديترانه خواهيم رفت
كل مسير براي ٢١ روزطراحي شده بود كه طبق برنامه انجام شد كه با سه روز دراخر مسير بدليل توقف درباتومي ٢٤ روز
وقرار بود كه دوروز درباكو بمانيم ولي به دليل امدن فرزندانم به ٥ روز تبديل شد كه مجموعا ٢٧ روز طول كشيد