Photo ofEvening Road Bike Ride & Fun Ride رکابی تمرینی و شادی‌بخش با دوچرخه‌های وایوکمپ و کورسی فوجی به‌همراه بانو آذرکیان در دانشگ Photo ofEvening Road Bike Ride & Fun Ride رکابی تمرینی و شادی‌بخش با دوچرخه‌های وایوکمپ و کورسی فوجی به‌همراه بانو آذرکیان در دانشگ Photo ofEvening Road Bike Ride & Fun Ride رکابی تمرینی و شادی‌بخش با دوچرخه‌های وایوکمپ و کورسی فوجی به‌همراه بانو آذرکیان در دانشگ

January 10, 2022
January 2022
1 comment

near Kūy-e Golestān, Khuzestan (Iran)

Evening Road Bike Ride & Fun Ride
w3w ///infuses.gent.spare
Track Jan 10, 2022 15:23:57
Tracking on Jan 10, 2022 15:24:27
Check out this trail! https://www.wikiloc.com/cycling-trails/evening-road-bike-ride-amp-fun-ride-rkhby-tmryny-w-shdybkhsh-b-dwchrkhhhy-wywkhmp-w-khwrsy-fwjy-bhh-92520769 (Evening Road Bike Ride & Fun Ride
رکابی تمرینی و شادی‌بخش با دوچرخه‌های وایوکمپ و کورسی فوجی به‌همراه بانو آذرکیان در دانشگاه گن) at #wikiloc

PictographTree Altitude 53 ft

رکابی تمرینی و شادی‌بخش با دوچرخه‌های وایوکمپ و کورسی فوجی به‌همراه بانو آذرکیان در دانشگاه گندی‌شاپور اهواز پسین دوشنبه، بیستم دی‌ماه- برج فلکی بزغاله یا جدی گاو سال یک‌هزار و چهارصد خورشیدی Track Jan 10, 2022 15:23:57

PictographBirding spot Altitude 53 ft

PictographPicnic Altitude 53 ft

PictographTree Altitude 58 ft

PictographTree Altitude 57 ft

PictographPicnic Altitude 62 ft

رکابی تمرینی و شادی‌بخش با دوچرخه‌های وایوکمپ و کورسی فوجی به‌همراه بانو آذرکیان در دانشگاه گندی‌شاپور اهواز سازمان مرکزی آن دانشگاه پسین دوشنبه، بیستم دی‌ماه- برج فلکی بزغاله یا جدی گاو سال یک‌هزار و چهارصد خورشیدی Track Jan 10, 2022 15:23:57

PictographTree Altitude 62 ft

PictographRisk Altitude 62 ft

رکابی تمرینی و شادی‌بخش با دوچرخه‌های وایوکمپ و کورسی فوجی به‌همراه بانو آذرکیان در دانشگاه گندی‌شاپور اهواز سازمان مرکزی آن دانشگاه دبستان‌های دولتی دخترانه رضوی و پسرانه دوازده فروردین سابق دو فرزندمان آناهیتا و آریا بذرافکن 31.27773, 48.619067 31°16′39.83″N 48°37′08.64″E کوی معین‌زاده DD 31.277903, 48.619155 DMS 31°16'40.5"N 48°37'09.0"E UTM 39R 273341 3462847 w3w ///infuses.gent.spare پسین دوشنبه، بیستم دی‌ماه- برج فلکی بزغاله یا جدی گاو سال یک‌هزار و چهارصد خورشیدی Track Jan 10, 2022 15:23:57