Photo ofEspluga De Francoli-Poblet-Riudabella-Vilanova de Prades-Poblet-l'Espluga de Francolí Photo ofEspluga De Francoli-Poblet-Riudabella-Vilanova de Prades-Poblet-l'Espluga de Francolí Photo ofEspluga De Francoli-Poblet-Riudabella-Vilanova de Prades-Poblet-l'Espluga de Francolí

January 11, 2015
January 2015

near L' Espluga de Francolí, Catalunya (España)

Pujada al coll de Prades per la Banda de Vilanova de Prades. Sortim de l'Espluga de Francolí i seguim indicacions direcció Poblet i Prades Riudabella, després de Planejar la part inicial del coll de Prades ens desviem seguint indicacions de Riudabella, iniciem baixada fins a trobar una rotonda on agafem direccií Vilanova de Prades, pujada amb uns 700 m de desnivell amb algún canvi de rasant. Un cop a Vilanova pujem el coll direcció Prades i un cop a d'alt baixem el coll, vigilant amb la baixada que és molt rapida i amb algúna curva tancada. Arribem a Poblet i continuem direcció les Masies i l'Espluga de Francolí per acabar l'etapa.