El Tourmalet (ROAD) 2015-10-23 - Original

Photo ofEl Tourmalet (ROAD) 2015-10-23 - Original Photo ofEl Tourmalet (ROAD) 2015-10-23 - Original Photo ofEl Tourmalet (ROAD) 2015-10-23 - Original

Very difficult
October 26, 2015
October 2015

near Bagnères-de-Bigorre, Région Midi-Pyrénées (France)

Divendres passat hem pujat al Tourmalet, des de Bagnères-de-Bigorre, tant l'anada com la tornada ha estat sempre pel mateix costat (Campan).
Hem tingut molt bon dia, sempre amb sol, i una temperatura de 14º a 24º, encara així hem anat molt abrigats.
Ho hem fet pel costat de Campan per que és el mes bonic, les vistes que es veuen de la vall a mesura que puges són indescriptibles, i amb uns colors de tardor preciosos.
El track no està complet (porto dies que em falla el TwoNav), però no temeu, no hi ha perill de perdre's, està tot molt bé indicat.
A la part alta del Port, hi ha l'estàtua del ciclista, on nosaltres no hem pogut fer-nos, a l'hivern la baixen a l'hotel que hi ha a l'entrada de Bagnères. Amb la qual cosa hem anat fins a l'hotel per fer la foto. D'altra banda una experiència molt agradable i amb ganes de repetir.
No descric els detalls de la sortida, en multitud de fòrums es troba tot molt bé detallat.