Demircili, süleymanlar, köseler. Touring lakin mtb bambaşka olurdu;)

December 22, 2019
December 2019

near Demircil, İzmir (Türkiye)

Bence dünyanın en güzel yerinde yaşıyoruz. Bisiklet binmek için tüm koşullar mevcut burda. Yolu düşene her daim yoldaş olurum.

• Photo of vizesizgezgin
    vizesizgezgin Mar 21, 2021

Bu uygulamayı yeni indirdim geçmiş yıllarda yaptığım rotayı oluşturabilir miyiz

• Photo of orhan coşkun
    orhan coşkun Mar 21, 2021

Rotayı ancak orada bir faaliyet gerçekleştirerek oluşturabilirsin. Herkesin bir hesabı var, eğer daha önce ki faaliyetlerini kaydettiysen neden olmasın. Farklı bi programda kaydettiysen rotanı oradan dosyasını indirip buraya kayıt yapabilirsin. Program buna izin veriyor. Görüşmek üzere slmlar.

• Photo of vizesizgezgin
    vizesizgezgin Mar 21, 2021

Teşekkürler ilginiz için ama hiçbir yere kaydetmemistim bundan 3 sene önceki rotami(Edirne-hatay) onerebileceginiz başka bir platform var mı?iste harita üzerinden göstererek

• Photo of orhan coşkun
    orhan coşkun Mar 21, 2021

Maalesef benim de kullandığım tek program vikiloc. Şöyle bişey var, faaliyeti yapmadan rota çizmek çok da faydalı bir paylaşım olmayacaktır. Çünkü ben ilk defa gideceğim bölgeyi viciloktan takip edeceksem, rotanın hangi mevsimde, hangi kolullarda, kaç saatte geçildiğini, rakım ayrıntılarını vs hepsini inceleyerek planlama yapıyorum. Harita üzerinden çizeceğiniz rota bunları veremez.