De Santa Susanna al Turó de l’Home al Montseny

Photo ofDe Santa Susanna al Turó de l’Home al Montseny Photo ofDe Santa Susanna al Turó de l’Home al Montseny Photo ofDe Santa Susanna al Turó de l’Home al Montseny

September 11, 2021
April 2021

near Zona Hotelera, Catalunya (España)

[CA]: De Santa Susanna al Turó de l’Home al Montseny.
Aquesta atractiva ruta circular de ciclisme de carretera ens porta des del mar Mediterrani fins al Turó de l’Home, sostre del massís del Montseny. Comencem la ruta al poble mariner de Santa Susanna i, seguint la vall del riu Tordera, primer ens dirigim fins a Hostalric i tot seguit fins a Sant Celoni. Un cop aquí ens enfilem cap a Santa Fe del Montseny i coronem el Turó de l’Home. Fem el descens per la carretera de Sant Esteve i Santa Maria de Palautordera i tornem a la costa passant per Vallgorguina, Collsacreu i la Vallalta. Aquesta ruta ens permet gaudir de paisatges atractius i molt variats: la costa del Maresme, la serralada litoral, la vall del riu Tordera, els boscos de roures, faigs, castanyers i alzinars del Montseny i les Guilleries...

[ES]: De Santa Susanna al Turó de l’Home en el Montseny.
Esta atractiva ruta circular de ciclismo de carretera nos lleva desde el mar Mediterráneo hasta el Turó de l’Home, punto más alto del macizo del Montseny. Comenzamos la ruta en el pueblo marinero de Santa Susanna y, siguiendo el valle del río Tordera, primero nos dirigimos hasta Hostalric y seguidamente hasta Sant Celoni. Una vez aquí nos enfilamos hacia Santa Fe del Montseny y coronamos el Turó de l’Home. Hacemos el descenso por la carretera de Sant Esteve y Santa Maria de Palautordera y regresamos a la costa pasando por Vallgorguina, Collsacreu y la Vallalta. Esta ruta nos permite disfrutar de paisajes atractivos y muy variados: la costa del Maresme, la cordillera litoral, el valle del río Tordera, los bosques de robles, hayas, castaños y encinares del Montseny y las Guilleries...

[EN]: From Santa Susanna to Turó de l’Home in Montseny.
This attractive circular road cycling route takes us from the Mediterranean Sea to the Turó de l'Home, the highest point of the Montseny massif. We start the route in the fishing village of Santa Susanna and, following the valley of the river Tordera, we first go to Hostalric and then to Sant Celoni. Once there we head towards Santa Fe del Montseny and crown the Turó de l'Home. We descend along the road to Sant Esteve and Santa Maria de Palautordera and return to the coast, passing through Vallgorguina, Collsacreu and Vallalta. This route allows us to enjoy attractive and varied landscapes: the coast of Maresme, the coastal mountain range, the valley of the river Tordera, the oak, beech, chestnut and holm oak forests of Montseny and Les Guilleries...

[FR] : De Santa Susanna au Turó de l'Home dans le Montseny.
Cette jolie piste cyclable circulaire nous emmène de la mer Méditerranée au Turó de l'Home, le point culminant du massif du Montseny. Nous commençons l’itinéraire dans le village de pêcheurs de Santa Susanna et, en longeant la vallée de la rivière Tordera, nous nous rendons d'abord à Hostalric puis à Sant Celoni. Depuis Sant Celoni, nous nous dirigeons vers Santa Fe del Montseny et grimpons jusqu’au Turó de l'Home. Nous redescendons ensuite par la route de Sant Esteve et Santa Maria de Palautordera et retournons sur la côte en passant par Vallgorguina, Collsacreu et la Vallalta. Cet itinéraire nous permet de profiter de paysages attrayants et très variés : la côte du Maresme, la cordillère côtière, la vallée de la rivière Tordera, les forêts de chênes, hêtres, châtaigniers et chênes verts du Montseny et des Guilleries...