Cottonina do Centrum Singltrek - łatwa i bezpieczna

Photo ofCottonina do Centrum Singltrek - łatwa i bezpieczna Photo ofCottonina do Centrum Singltrek - łatwa i bezpieczna Photo ofCottonina do Centrum Singltrek - łatwa i bezpieczna

43 minutes
July 27, 2015
June 2015

near Grenzdorf, Województwo dolnośląskie (Rzeczpospolita Polska)

Łatwy szlak do centrum Singletrek omijający ruchliwe szosy. Jest też łatwiejszy niż dojazd szosą z uwagi na mniejsze i krótsze podjazdy. Można wybrać się z dziećmi i przyczepką (jedyny problem dla przyczepki to ominięcie szlabanu przy wjeździe do lasu ale to jest do zrobienia).

Od hotelu Cottonina skręcić w prawo (w dół) a po 300m w lewo w szutrową ulicę SZKOLNA, która potem przechodzi w asfaltową GŁÓWNA. Po kolejnych 200m trzymać się lewej - ul. STAROWIEJSKA. Po dalszych kilkuset metrach skręt w lewo ku domowi o czerwonym dachu, a obok niego w lewo i zaraz w polną drogę w prawo - potem już tylko prosto przez pola tak jak prowadzi polna drużyna aż do asfaltu (DŁUGA) gdzie w prawo a po 100m w lewo. Teraz już tylko prosto - droga prowadzi do rowerowego szlaku niebieskiego wchodzącego w skali Singltrek.