Colera-Coll de Banyuls-Colera, circular per Fran¢a.

Photo ofColera-Coll de Banyuls-Colera, circular per Fran¢a. Photo ofColera-Coll de Banyuls-Colera, circular per Fran¢a. Photo ofColera-Coll de Banyuls-Colera, circular per Fran¢a.

-44 ft
July 8, 2020
July 2020

near Colera, Catalunya (España)

Colera-Garriguella-St.Climent Sescebes-Espolla-Coll de Banyuls-Banyuls de la Merenda-Cerbére-Portbou-Colera.

Myrddin Jul 8, 2020

Bona ruta ;)

• Photo of Joanit1
    Joanit1 Jul 11, 2020

Gràcies Myrddin, gràcies a tu avui he realitzat aquesta fantàstica ruta per la serra de l'Albera. Cal dir que abans de començar a escalar m'he passejat per St. Climent Sescebes on he visitat el famós campament de soldats, lloc que no hi havia estat mai i m'ha fet curiositat visitar-lo. A Espolla he esmorzat al restaurant Cassoletes on m'han atès molt bé i molt bé de preu. La pujada al coll de Banyuls ha estat molt més fàcil que no em pensava, l'he gaudit moltíssim. La baixada per la part francesa cal anar molt en compte per lo dret que arriba a ser i acaben fent mal les mans de tant frenar, després un passeig fins Banyuls. Aquí comença un puja baixa que no para fins Colera.

Myrddin Jul 12, 2020

Hi ha un port molt difícil a la zona que es diu Tour de Madeloc, l'asfalt no està en gaire bon estat i les pendents són brutals. Et deixo un enllaç del dia que vaig intentar pujar-hi (ho vaig deixar estar a la 3a curva XD). El que vaig fer aquell dia és anar fins a Banyuls amb el cotxe i fer Banyuls - Colliure - Banyuls.

Myrddin Jul 12, 2020

Si busques fotos veuràs que hi ha una torre dalt de tot, les vistes des de allà han de ser brutals.

Aquí la altimetria, per a que sàpigues al que t,enfrontes si és que algun dia ho volguessis provar:

• Photo of Joanit1
    Joanit1 Jul 12, 2020

Brutal, l'últim km. rampes del 23 i 24%, quina animalada, jajaja. Gràcies i una abraçada

Per cert si em vols seguir a l'strava:
    Estàs a l'Strava tu també.??