Chimbote - Moro

-28 ft
August 9, 2015
August 2015

near Ladera del Norte, Ancash (Peru)

Recorregut: Laderas del Norte - Chimbote - Nuevo Chimbote - Cruce Samanco - Cerro Blanco - San Jacinto - Moro i tornada.

IBP: 75 road
Distància total:128km
Temps emprat en moviment: 5 hores 30 minuts
Velocitat mitjana: 24,5km/h
Dificultat: Moderada.

Descripció:

Hem llevo aviat i surto de Chimbote en direcció al punt de partida, al taller de "Bigote" (a Nuevo Chimbote) a 12km de casa on hem quedat a les 8h a.m. Arribo amb deu minuts de retard i ja ham marxat. En cinc minuts els atrapo a la Panamericana Norte a l'alçada de la benzinera.

Uns altres 12km i arribem a l'encreuament de Samanco on girem a l'esquerra en direcció San Jacinto/Moro. Petita pausa de dos minuts i seguim pedalant. Passem per Nepeña i per San Jacinto a un ritme massa alt per a mi.

Ja arribant a Moro la pujada es fa més pronunciada arribant finalment fins als 500m sobre el nivell del mar.

A moro fem una parada llarga. Hi ha una tenda que venen sucs de maracuià i de mango. Mengem plàtan i una mica de fruits secs.

La baixada és més relaxada però igualment cansa ja que augmentem el ritme arribant en alguns moments sostenint els 32km/h i la veritat que cansa.

A San Jacinto dinem un menu de 5 soles. És impressionant, menys de dos euros. Sopa i de segon "carne guisada" amb refresc (chicha morada).

Després de reposar ven bé una hora tot xerrant ens posem en marxa per a fer l'últim tram fins a l'encreuament de nou i després per la Panamericana de nou fins a Nuevo Chimbote, ens despedim d'una part del grup i ja retorn a casa els últims 12km.

Una sortida per agafar fons amb un ritme una mica més alt del que estic acostumat però va bé per a entrenar. Sortir en grup sempre és entretingut i més amb els Chimbote Bikers!