Cervera Cerbère Banyuls Tour de Madaloc Colliure La Coute Radiuse

Photo ofCervera Cerbère Banyuls Tour de Madaloc Colliure La Coute Radiuse Photo ofCervera Cerbère Banyuls Tour de Madaloc Colliure La Coute Radiuse Photo ofCervera Cerbère Banyuls Tour de Madaloc Colliure La Coute Radiuse

July 1, 2018
June 2018

near Cervera de la Marenda, Occitanie (France)

Ruta des-de primer poble de França després de Port-Bou, a Banyuls agafem trencall del Tour de la Madaloc, pujada per carretera entre vinyes amb vistes al mar. No hem fet últim tros de 2 kms fins la torre (recomanable) encara que hi ha molt de desnivell, asfalt amb mal estat...però val la pena.
Baixant fen una circular direcció Colliure, hem allargat fen ruta Verano azul direcció loucate, seguint el passeig i paran a banyar nos al mar i pendre el sol.
Tornada per Colliure, tancant volta resseguint costa fins Banyuls.
Carreteres molt encant, tranquiles i poc transitat, això que ho hem fet a principis de Juliol.
Alerta amb el vent de tramutana, ajudar anar direcció Nord, però si el tenim de cara, sobretot direcció sud, es pot fer molt durillo.