Camino Deel III - 5 -Troyes - Saint Cyr les Colons

Photo ofCamino Deel III - 5 -Troyes - Saint Cyr les Colons Photo ofCamino Deel III - 5 -Troyes - Saint Cyr les Colons Photo ofCamino Deel III - 5 -Troyes - Saint Cyr les Colons

November 28, 2013
November 2013

near Troyes, Champagne-Ardenne (France)

Naar Santiago:
van Troyes naar Saint Cyr les Colons

van slaapplek met goed bed en douche maar verder zonder enige meerwaarde naar Saint Cyr les Colons. naar wat zoeken naar een geschikte slaap plek uitgekomen in Gîte d'étape communal St Cyr les colons - SAINT-CYR-LES-COLONS.
mooie en gezellige avond gehad met andere Pelgrims op weg naar Santiago.

Geweldig fietsen door de Chablis. Mooie vergezichten. Kilometers langs druiven en mooie dorpjes.

Maison Notre-dame en I'lsele (oude seminarie) 10 Rue de l'Isle, Troyes

Troyes Huis Notre Dame l'Isle, Maison Notre-dame en I'lsele (oude seminarie nu soort Jeugd hotel) 10 Rue de l'Isle, Troyes, Frankrijk 03 25 716800 http://catholique-troyes.cef.fr/ndi/chambre.html maison.ndi@wanadoo.fr 10 rue de l'Isle - 10000 Troyes tel: 25 maart, 71 68 00 Fax: 25 maart 71 68 09

Photo ofParochieherberg  Chablis. 13 Rue Benjamin Constant. Chablis. Frankrijk Photo ofParochieherberg  Chablis. 13 Rue Benjamin Constant. Chablis. Frankrijk Photo ofParochieherberg  Chablis. 13 Rue Benjamin Constant. Chablis. Frankrijk

Parochieherberg Chablis. 13 Rue Benjamin Constant. Chablis. Frankrijk

LETOP! deze plek was gesloten. Parochieherberg Chablis. 13 Rue Benjamin Constant. Chablis. Frankrijk overnacht in Gîte d'étape (einde Trail) Gîte d'étape communal St Cyr les colons - SAINT-CYR-LES-COLONS Gîtes de France Praktische informatie 89800 SAINT-CYR-LES-COLONS Telefoon : 03 86 41 40 83 Fax : 03 86 41 48 45 Capaciteit : 14 http://www.bourgondie-toerisme.com/saint-cyr-les-colons/-HCOBOU0899900019#detail-HCOBOU0899900019