buissoniereIK

6 hours one minute
April 8, 2010
April 2010

near Tilff, Wallonia (Belgique)

voorbij luik = tilff is de start. route buissuniere in luik gereden. Iets voorbij luik (E25 luxemburg)afrit en start in tilff, rue d'angleur. Aan rotonde in een parking. bij buiten fietsen parking staat het eerste bordje naar links richting rotonde en daar naar rechts blijven volgen gedurende een drital km naar esneux. Vlak na Mery vind je het eerste bordje naar links omhoog en start de route. opletten dat je bij terugkeren hier niet opnieuw start en de route nogmaals doet, dan moet je immers terug richting auto. Bevoorrading kun je doen in dorpjes daar we minstens twee delhaizes hebben bezocht om water en koeken te kopen evenals de bakkers. Mooie route c-te op en neer en draaien. je kan deze zeker met de koersfiets doen zonder problemen ook zonder triple. Veel grote hoeven, kastelen etc... die je tegenkomt. Eerste 80 km zijn mooiste daarna op laatste 20 grote banen en kun je nog eens alles geven. Je passeert ook route romantique en nog eentje. Aangegeven met grote witte bordjes. kun je mooi met de koersfiets doen! zit ook klim in van een 15km!