Photo ofBerga-Rasos de Peguera-Coll de Padrell-Gósol-Coll de Josa-Tuixent-Coll del Port-Port del Comte-Sant Llorenç de Morunys-Berga Photo ofBerga-Rasos de Peguera-Coll de Padrell-Gósol-Coll de Josa-Tuixent-Coll del Port-Port del Comte-Sant Llorenç de Morunys-Berga Photo ofBerga-Rasos de Peguera-Coll de Padrell-Gósol-Coll de Josa-Tuixent-Coll del Port-Port del Comte-Sant Llorenç de Morunys-Berga

July 17, 2016
July 2016

near Berga, Catalunya (España)

Integrants: Lidia i Jordi.

Temps efectiu de la ruta: 6h 15'

Desnivell: 3225 mts.

IBP: 203

Ruta: Berga-Espinalbet-Estació d'esquí Rasos de Peguera-A Rasos de Peguera hem passat per una pista forestal que surt just darrera la creu la qual ens portarà fins al Tossal, on trobarem de nou carretera asfaltada. L'estat de la pista no és gaire bo, però nosaltres l'hem feta tota a sobre de la bici anant molt a poc a poc. Són uns 1,8 km de baixada, hem baixat uns 150 m. de desnivell i hem tardat uns 15 minuts. Totalment aconsellable fer-ho així, ja que la cara sud de Rasos de Peguera és impressionant-El Tossal-Collada de Peguera-Coll de la Creu de Fumanya-Coll de Fumanya-Coll de Padrell-Gósol-Coll de Josa-Josa de Cadí-Tuixén-Coll de Port-Port del Comte-Coll de Jou-Sant Llorenç de Morunys-Pantà de la Llosa del Cavall-Coll de la Mina-Berga.

• Photo of sergiescriu
    sergiescriu Jul 28, 2019

Brutal la ruta, l'acabo de fer avui i m'ha encantat! Els 3 km del pradell lo millor...aixi com la baixada dels rasos...

• DanGD Aug 2, 2020

El tram de pista no asfaltada hi ha molt risc de punxades?, per anar preparats :)

• Photo of sergiescriu
    sergiescriu Aug 2, 2020

No t’enganyaré , si, però val mooolt la pena, vas cap al coll de pradell i es brutal! Anims

• DanGD Aug 3, 2020

Gràcies, potser fem peu a terra per evitar sorpreses!

• gabriel.hanfland Jun 4, 2021

Increible la ruta! La he fet avui i m’haure creuat 5 cotxes en les 5h de pedalada! Moltes gracies!

• Photo of NICOLAS CAMARERO LOPEZ
    NICOLAS CAMARERO LOPEZ Jul 28, 2021

Gracias por compartir esta ruta.
    Exigente y espectacular a partes iguales.
    La pista de bajda desde Rasos de Peguera estaba complicada. La rampa fuerte la baje andando. No me quise arriesgar.