Barcelona-Begues-Avinyonet-Olivella-Ratpenat

July 17, 2014
July 2014

•   4.3 1 review

near Sagrada Família, Catalunya (España)

Ruta més o menys circular pel Garraf, sortint de BCN i creuant la zona del llobregat per la zona franca i carreteres poc transitades, pujant a Begues i deixant-me caure cap a Vilafranca (a 3km em desvio direcció Sant Pere de Ribes), havent passat per l'Avinyo nou, agafaré el desviament cap a Olivella quan quedin quasi 5km per Sant Pere de Ribes i a partir d'aqui practicament la carretera per mi sol, alguna que altra rampa ben maca de pujada i de baixada em trobaré, i finalment la baixada pel ratpenat. De tornada vaig per dins Castelldefels i Gavà fins que em trobo amb la rotonda de Begues des d'on tornaré a agafar el camí per on havia vingut.
No era el dia més calorós de l'estiu i algun núvol em salvarà d'una bona supertorrada, però sortint a les 11h de casa prou dur es farà.
El track posa 5h49, però si el baixeu veureu que potser uns 25minuts estaré parat...alguna foto i alguna font..

• elberberetxo Dec 26, 2014

Molt bona ruta, gràcies per compartir-la. És durilla (a mi em van sortir 1977m de desnivell positiu), jo vaig patir una mica abans d'arribar al Rat Penat, aquella carretereta sembla que no s'acaba mai amb tanta pendent...

• Photo of qriolis
    qriolis Dec 26, 2014

Moltes gràcies!! Si en el meu text no quedava prou clar ho recalco ara que tens raó q la carretera cap al RatPenat per dalt té unes rampes en alguns moments que deu ni do!! jejej

• ichy02 Sep 21, 2022

Buena ruta, aunque a la ida para pasar del Prat a Gavà me ha metido por un sitio algo raro cruzando un puente sobre la Autovía