Aydın - İncirliova - İkizdere Barajı - Aydın

Photo ofAydın - İncirliova - İkizdere Barajı - Aydın Photo ofAydın - İncirliova - İkizdere Barajı - Aydın Photo ofAydın - İncirliova - İkizdere Barajı - Aydın

September 14, 2016
September 2016

near Çeştepe, Aydın (Türkiye)

Daha önce gidip göremeden döndüğüm İkizdere baraj gölünü bu sefer uzaklardan da olsa gördüm :)

Aydın - İncirlioca yolunu biliyorsunuzdur, biraz sarsar. İncirliova'dan Tire yoluna dönüyorsunuz, yol benzer şekilde devam ediyor.

Aslında baraja ulaşmak için başka yollar da var ama kapalıymış ve bekçi varmış. Mecburen Dereağzı'ndan geçiyorsunuz. Biraz ilerde Kızılcaköy yol ayrımı var. Buradan itibaren tırmanmaya başlıyorsunuz.

Aslında tırmanma idmanı için güzel bir yer. Yol düzgün, manzara iyi, eğim düşük. Zaten o nedenle 2 tane bisikletliyle karşılaştım. Sevilen bir parkur sanırım. Tabii gebermiş bir halde inip yürürken karşılaşmasaydım iyiydi. Ya da bana gülmeselerdi :) Napalım benimki yarış bisikleti değil :P

İniş çok zevkliydi, frenleri çok da zorlamıyorsun. Sert olan virajlar var evet ama 38-39km hızla dönüyorsun, sorun olmuyor.

Ben geldiğim yoldan dönmek veya Kızılcaköyü geçtikten sonra düz gidip Aydın - incirliova yoluna çıkmak yerine otobana paralel yolu tercih ettim. O yol önce yarı toprak yarı asfalt ama sonradan komple toprak oluyor. Yine de kötü değildi yol ama pek tekin gelmedi oralar.

Turgut Özal bulvarından şehre girip bulvardan eve döndüm.

Güzel bir tur, iyi bir idman. Ben biraz geç kaldığım için ve yorulduğum için gölü gördüğümde aşağı inmedim. Uzaktan bakıp geri döndüm. İsteyen inip bir rampa daha yapabilir. bende yemedi :)