Aydın - Böcek - Bahçearası - Orhaniye - Aydın

Photo ofAydın - Böcek - Bahçearası - Orhaniye - Aydın Photo ofAydın - Böcek - Bahçearası - Orhaniye - Aydın Photo ofAydın - Böcek - Bahçearası - Orhaniye - Aydın

March 23, 2014

near Aydın, Aydın (Türkiye Cumhuriyeti)

23.03.2014 tarihinde yaptığım tur.

Aydından çıkıp savrandereden sonra böcek köyünün karşısından sağa giriyorsunuz. Ayrıma kadar 3 tane uzun rampa var, bunlardan birinde bisikletten inip yürüyerek çıkarken, karşıdan bir bisikletliye karşılaşmam iyi olmadı tabi.

Böcek'in ordan sağa girince 2-3 km kadar sürekli rampa aşağı gidiyorsunuz. Ama yol virajlı ve buradan itibaren de çakıllı asfalt olduğu için rampa inmenin tadını alamıyorsunuz. Bu güzergahı ters yönde denememenizi tavsiye etmiyorum, çünkü o 3 km gerçekten çok zor olabilir.

Rampa indikten sonra sağa dönerseniz toprak yol, ben soldan gidip bahçearasına uğramayı tercih ettim. Daha sonra yolun devamında Orhaniye var. Aslında planladığım rotada orhaniye, Boğaziçi ve Çakırbeyli üzerinden dönecektim ama orhaniyeden sonra yanlış yöne dönünce kendimi bir anda çakırbeylinin aşağısında buldum.

Aslında yolun kısalması iyi de oldu, çok rüzgarlı bir gündü bugün ve nedense hep önden esti :) Baya yorucu oldu, o fazladan 5 km oldukça hırpalayabilirdi beni. rüzgarlı bir günde bu turu yapmamanızı tavsiye ederim.