Aydın - Beyköy - Çiftlikköy - Armutlu - Aydın

Photo ofAydın - Beyköy - Çiftlikköy - Armutlu - Aydın Photo ofAydın - Beyköy - Çiftlikköy - Armutlu - Aydın Photo ofAydın - Beyköy - Çiftlikköy - Armutlu - Aydın

February 23, 2014

near Aydın, Aydın (Türkiye Cumhuriyeti)

23.02.2014 tarihinde yaptığım tur.

Çok yoğun ve yorucu bir hafta geçirdikten ve uykumu iyi almadan çıktığım, üstüne 5.km'de kahvaltı molası vermem ve biraz fazla kaçırmam sonucu işkenceye dönen 42.5km'lik tur.

Tabi güzel şeyler de oldu, mesela umurluyu geçip beyköy'ye 1-2 km kala sağdaki petrol ofisinde durun. Çok hoş sohbet ve bisikleti seven 2 pompacı abimiz var. Bi çaylarını için.

Köpek saldırısı yaşamadım ama havlayan çok oldu. Bir tanesi saldırmaya kalktı ama ben bisiklette ayağa kalkınca tırstı ;)

Çiflik'ten sonra menderesi geçip armutlu yoluna girdiğinizde yol değişiyor. Asfalt aslında ama çakıl. Çok titreşime neden oluyor.

Benim anlamadığım, denizli yolunda giderken de, armutlu yolunda geri dönerken de rüzgarı karşıdan aldım. Yoksa bana mı öyle geldi. Bu turu yapacaklar ters yöne denesin olmazsa..