Aydın - Adü bisiklet turu

April 4, 2014

near Aydın, Aydın (Türkiye Cumhuriyeti)

04.04.2014 akşamüstü ani bir kararla yaptığım tur.

Beslenme veya uyku olarak tur için hazır değildim. Bütün gün de çalışmıştım ama saatler ileri alınmış, geçen hafta da seçimler nedeniyle bir yere kımıldayamamışım hadi çıkalım şu adü'ye dedim.

Adü yokuşunda 4-5 yerde durup dinlenmek zorunda kaldım. ama sonuçta çıktım mı, çıktım :P

Aytepe'ye mutlaka uğrayıp bi çay için, tüm aydın ayaklarınız altında. Yalnız parka bisiklet üstünde girmeyin güvenlik kızıyor :)

Adü'ye çıkmışken, planladığım başka bir turda adü'den kalfaköye geçiş yolu google earth'de toprak gözüküyor, bakayım hala toprak mı dedim, evet toprak. Dağ bisikletliler gidebilir, ben şimdilik erteledim o planı.

Adü'den inişte o rampada tırstığımı itiraf edeyim. En fazla 33 km hıza çıktım ama virajlar sert. Araç trafiğinin yoğun olduğu bir anda inmemek lazım, ayrıca v-brake olanlara tavsiye etmiyorum.

Bulvardan aşağıya inerken artık akşam olmuştu, farım yanıyordu ama söyliyim yayalar bisikletlileri hiç iplemiyor. Az kalsın önce bir kadına, 100m sonra da bir çocuğa çarpıyordum. yokuş aşağı olmasına rağmen fazla hızlı da gitmiyordum üstelik.

İyi sürüşler.

Burda bisikletten inip 50m yürüdüm

burada da durdum

Aytepe (manzara güzel)

Burada köpek vardı sağa döndüm