Photo ofArenys de Munt - Vall de Llémena (anada per Lloret,Sils, Vilobí, i tornada per Anglès Hostalric i St Celoni) Photo ofArenys de Munt - Vall de Llémena (anada per Lloret,Sils, Vilobí, i tornada per Anglès Hostalric i St Celoni) Photo ofArenys de Munt - Vall de Llémena (anada per Lloret,Sils, Vilobí, i tornada per Anglès Hostalric i St Celoni)

-145 ft
April 2, 2022
April 2022

near Arenys de Munt, Catalunya (España)

Hi ha rutes i RUTES, i aquesta és de les segones, de les que s'escriuen amb majúscules. Erem 11 els que hem fet la sortida, com a entrenament de la cicloturista que farem a final de mes, la Mallorca 312.
Era per nosaltres una sortida inèdita, ja que des d'Arenys de Munt mai havíem anat a la Vall de Llémena, i a tots ens ha agradat molt. Un cop passat Sils, ja hem intentat agafar carreteres sense trànsit, com el tram de Vallcanera, un cop arribem a Vilobí hem fet molts i molts quilòmetres sense gairebé trobar-nos amb cotxes. La zona de Mas Llunès, o Les Serres són una meravella per fer en bici, i quan entrem a La Vall de Llémena ja és el summum. Potser ens ha faltat la cirereta del pastís, i hauríem d'haver arribat fins a Sant Aniol de Finestres, però així ja tenim una excusa per tornar a fer la ruta una altra vegada. Tornem per Les Planes d'Hostoles, Amer, La Cellera i fem un kit-kat a Anglès, al bar la Repúblika, on hi estem al solet que agraïm ja que tot i ser l'abril hem sortit de casa a 3ªC.